McFire: Ok, jag har ingen jättekoll på detta. Ser bara att de förlorar hela tiden
Inlägg: 1737248
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hört ikväll:
Modo antingen har eller skall erbjuda Daniel Rahimi ett kontrakt på över 300 000 /månad.
Det skall vara helt klart att trion Olofsson, Possler och Grundström lämnar efter säsongen.
Jesper Olofsson skall vara klar för spel i Modo om KHK åker ur i kvalet.
Modo antingen har eller skall erbjuda Daniel Rahimi ett kontrakt på över 300 000 /månad.
Det skall vara helt klart att trion Olofsson, Possler och Grundström lämnar efter säsongen.
Jesper Olofsson skall vara klar för spel i Modo om KHK åker ur i kvalet.
+ 3