Inlägg: 1737576
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
dempa: Tackar för hjälpen! :) Har också googlat men verkar helt omöjligt. Kanske finns någon datakunnig som kan "skapa den"? ;)
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Sällsynt intressant intervju med Emil Pettersson om de tempofattiga träningarna under Huras
www.allehanda.se/ishockey/shl/modostjarnan-om-turbulenta-sasongen-och-tranarbytet-huras-hade-mycket-fuffens-for-sig#Ishockey
www.allehanda.se/ishockey/shl/modostjarnan-om-turbulenta-sasongen-och-tranarbytet-huras-hade-mycket-fuffens-for-sig#Ishockey
+ 5
shit va jag saknar de tröjorna. otroligt snygga. främst de någon säsong innan när det var gröna revärer istället för allt det gula.