hellge: Tackar, tyvärr har jag inte Twitter men nån av dom kanske är medlem i detta forum :)
Inlägg: 1737583
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{7814}:
Bägge gamla HS-ikoner. Numera bojkottar de stället :)
Det är två kinkiga gubbtjyvar. Fast jag misstänker att de läser här. Visst gör ni? :)
Bägge gamla HS-ikoner. Numera bojkottar de stället :)
Det är två kinkiga gubbtjyvar. Fast jag misstänker att de läser här. Visst gör ni? :)
+ 3