+ 3
Inlägg: 1737619
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno: Ouch, hyfsat straff. Han får vara glad att han fick tidsbestämt straff :)
+ 2
Fast Gurra kanske kört på längre än jag förstått det?
Edit: Fick lov att kolla in Gurras profil, han var reggad redan 2006 så fel av mig. =)
Men roligast var ju ändå det att det inte var någon liten avstäning han fick:
"Avstängningen upphör: 2038-01-19 04:14"