Sven Tuta: Ja, det var lite onödigt. Annars har ju Leksand börjat lite darrigt i egen zon även ikväll.
Inlägg: 1737646
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Patrik Källstr: Jävlar så skönt. Ska vi verkligen tappa 2 av dessa unga spelare som är de som levererar?
+ 2