Inlägg: 1738187
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}:
Jaha, det där var inget vidare
Uppryckning i tempot nu tack
Jaha, det där var inget vidare
Uppryckning i tempot nu tack
+ 1
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Där kom målet nu blir det intressant hur vi klarar av detta nu då. Hade det på känn tycker inte vi är där riktigt.
Visst kan Modo bättre, men Leksand kan inte vinna om de inte förbättrar sig remarkabelt mycket.