Dundee:Possler har verkligen spelat ohyggligt krångligt hela matchen.
Inlägg: 1738229
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}: Helvete vad vi dräller och sätter oss själva i dåliga situationer hela tiden. Men Leksand spelar riktigt diciplinerat.
+ 1
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}: Jäklars vad Filtsulan har vuxit in i laget. Han har verkligen blick för spelet ( vill inte kalla det för spelsinne för då har vi en treveckors diskussion) ;-)