Dundee: Helvete att vi ska dra på oss idiot utvisningar hela jävla tiden..........
Inlägg: 1738238
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Dundee: Det är 1 lag på isen just nu pga vi står still som nå jävla konor och tittar på. Skulle vi börja åka skridskor kanske vi skulle få med oss nån utvisning vi med.