Eller: Varför går v hem? Spelar ju hemma????
Inlägg: 1738252
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Suck..Pinsamt värre, Man var alldeles för självsäker. Nu kan det absolut bli 2-2 i matcher på lördag.
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Robin Ztorken L: suck. Knappast förvånande att Posslers kedja var inblandade. Fy fan vad nonchalanta det varit hela matchen.
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Robin Ztorken L: Nu blir det roligt nere i tegel. Jävla klantskallar!
+ 1