+ 3
Inlägg: 1738261
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Sawchuk: Frågan är bara hur man kan uppträda så djävla blekt? Leksand var rejält försvagat och var riktigt dåliga ikväll, men ändå lyckades vi (och domarna) vara ännu sämre.
2-2 på Lördag, så kommer man inte palla att kolla förrän matchserien är över.
Jävligt onödigt men tyvärr inte oväntat, med tanke på Modos tidigare
härdsmältor i vinter.
Leksand var bättre än Modo den här matchen JFK, det räcker säkert gott för dem.
Dom kan säkert stå ut med att du tycker dom är kassa i tre matcher till så länge resultatet går deras väg.
Att Modo ger Leksand lillfingret är så jävla korkat!!!!!