+ 7
Inlägg: 1739801
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
NuMo:
Inte alls säker?! Vi är ju alltid sämst när det gäller.
Vi klarade oss kvar på ren och skär tur förra säsongen. Sedan gav man Svarten fortsatt förtroende. Han skulle äntligen få bygga MoDo på det sättet som han ville, och svarade med den sämsta tränarrekryteringen i historien.
Klart det går åt pipan.
Inte alls säker?! Vi är ju alltid sämst när det gäller.
Vi klarade oss kvar på ren och skär tur förra säsongen. Sedan gav man Svarten fortsatt förtroende. Han skulle äntligen få bygga MoDo på det sättet som han ville, och svarade med den sämsta tränarrekryteringen i historien.
Klart det går åt pipan.
+ 2
Det naiva krampaktiga spelet i egen zon i nästan två perioder bekräftar verkligen att vi förtjänat det här kvalspelet.
Jag är inte alls säker på att vi tar det här i nästa. Modo har hittills bara visat hur dåliga man är när man skall vinna, det har varit säsongens följetong.