+ 3
Inlägg: 1740201
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Ogie Ogilthorpe: Samtidigt måste vi ju titta på spelet på isen också, Modo har ju tatt nåra 2+2 osv solklara som ger statistiskt sätt typ ett pb per match.
Sist fick ju Torp en felaktig två men det kompenserades. Leksand har fördel av domsluten helt klart men Modo har också tatt onödiga utvisningar vilket vi också må ha i åtanke.
Sist fick ju Torp en felaktig två men det kompenserades. Leksand har fördel av domsluten helt klart men Modo har också tatt onödiga utvisningar vilket vi också må ha i åtanke.
+ 1
När man dessutom dominerar matchbilden kraftigt. Bisarrt.
Må Leksand och domarna ikväll få möta en ljudorkan i nivå med Semifinalsserien mot djurgården ´98.