Inlägg: 1740223
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Rytter: Snyggt jobbat av Karlin. Fin kommentar efteråt när han fick frågan:
"Vad är det då som har gjort att Västervik nu kan ta steget" ? Kontinuitet, menar Karlin. Något som Modo definitivt missat.
"Vad är det då som har gjort att Västervik nu kan ta steget" ? Kontinuitet, menar Karlin. Något som Modo definitivt missat.
Ja du har en poäng där. Som jag sa rör vi på fötterna och låter pucken gå så kommer vi inte bli statiska och Leksand kan inte spela sitt på gränsen/över gränsen spel lika effektivt.