+ 2
Inlägg: 1740280
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno:
Jag tänker så här. Hur det än går så är det iaf över idag. Man kan efter helgen förhoppningsvis få tillbaka nattsömnen.
Jag tänker så här. Hur det än går så är det iaf över idag. Man kan efter helgen förhoppningsvis få tillbaka nattsömnen.
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno:
Risken är väl rätt stor att det kommer bli en nagelbitare och att kvällen i lyan kan bli lång. Ni gör det bra ni som klarar att kolla, jag skulle nog få infarkt
Risken är väl rätt stor att det kommer bli en nagelbitare och att kvällen i lyan kan bli lång. Ni gör det bra ni som klarar att kolla, jag skulle nog få infarkt
+ 1
Nä fy... det här är jobbigt.
Det positiva är väl att man nog kommer kunna avgöra hur det slutar efter 1 period.