1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507731 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1741578

Sv: Silly season
Tarasov: Fel, det är så vinnare gör, de gör vad som krävs för att vinna och skiter i om det är vackert eller inte.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{7225}: Sant , Peter N är väl ett bra exempel. Är det någon sett han dra sönder fältet på en femmilare.

Ett ännu bättre exempel är väl det som hände i helgen. Vad det en snygg vinst för Leksand? Men likt förbannat var det dom som fick vinstchecken.
Vem kommer ihåg tvåan!

Sv: Silly season
{7225}:
Ja man är en dålig förlorare helt enkelt....

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB