Sv: Silly season
{7225}: måste återkomma till en diskussion som fanns här på Hockeysnack för ett visst antal veckor sedan. Att leda med 3 mål inför sista perioden är det svåraste som finns. Tror inte att Modo skulle ha tyckt de.