+ 2
Inlägg: 1741659
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sawchuk:
Lite om lönebudgetar, gissar att playersalaries är netto. Det finns en källa på KHL löner för den som kan ryska.
Lite om lönebudgetar, gissar att playersalaries är netto. Det finns en källa på KHL löner för den som kan ryska.
Länkar:
Svenskarnas skrällgäng klara för slutspel | HockeysverigeTeam budgets around the world! - HFBoards
Svenskarnas skrällgäng klara för slutspel | HockeysverigeTeam budgets around the world! - HFBoards
+ 1
Nä, det är en gammal artikel om ett Malmölag.
Jag tror nog att dom flesta SHL lagen varit kontaktad av KHL men hör man inte till storstadsregionerna är nog enda chansen att vara först.