Inlägg: 1741665
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Kane:
Du kan glömma Grundström och Ritchie. Grundström är 100% säkert och Ritchie 99.9% säkert.
Lindgren och Ottosson försvinner också.
Skröder slutar gissar jag.
Bjurö blir knappast kvar heller. Sen får du nog räkna bort tre fyra till.
Du kan glömma Grundström och Ritchie. Grundström är 100% säkert och Ritchie 99.9% säkert.
Lindgren och Ottosson försvinner också.
Skröder slutar gissar jag.
Bjurö blir knappast kvar heller. Sen får du nog räkna bort tre fyra till.
+ 1
Jag utgår ifrån att vi får behålla några och värva in där det finns luckor, samt att juniorer får chansen. varför jag har Djuse och carlson i fjärdekedjan är för att jag inte vill ha dom i laget men jag tror att dom ändå blir kvar.
Målvakter- Bjurö - Markus olsson
Förstakedja Grundström - Ritchie - Skröder
Lindgren - Hedman
andrakedja Simon Olsson- MOLINDER - Ottosson
Torp - Tommy Wargh
Tredjekedja Nilsson - Markus Kinisjärvi - Victor Öhman
Runesson - Alexander Deilert
Fjärdekedja Öberg - Wahlgren - Sandin
Carlson - Djuse