Steken84: Dom hade nog inte förberett sig för spel i SHL. Budgeten räcker kanske inte till?
Inlägg: 1745158
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: Hade de bara haft mer pengar så hade de kunnat värva lite nordamerikaner med NHL erfarenhet (-;
Skämt och sid så kan det ju vara bra att värva från Allsvenskan, de försvagar ju lagen därifrån om inte annat (-:
Skämt och sid så kan det ju vara bra att värva från Allsvenskan, de försvagar ju lagen därifrån om inte annat (-:
+ 3