{7943}: Stämmer, samma sak gällde Malmö och Rögle
Inlägg: 1745277
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Mittnamn: Jag får ge mig! Jag har nog fel. =)
Det är väl som du säger att agenterna aldrig skulle gå med på en sån klausul.
Generellt känns det ju som att agenterna är duktigare juridiskt än sportcheferna.
Hur är det, tar klubbarna in juridisk hjälp utifrån för att granska kontrakt m.m. eller kör man bara copy/paste från nån annan klubbs kontrakt?
Det är väl som du säger att agenterna aldrig skulle gå med på en sån klausul.
Generellt känns det ju som att agenterna är duktigare juridiskt än sportcheferna.
Hur är det, tar klubbarna in juridisk hjälp utifrån för att granska kontrakt m.m. eller kör man bara copy/paste från nån annan klubbs kontrakt?
+ 1