+ 4
Inlägg: 1745330
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Biljaletdinov: Angående Hedberg så måste jag protestera lite lätt.
Platsen är Svedjeholmen och Orinken, inte fullt för 10 år sedan. I hallen pågår Anders Hedberg Cup - ungarna var nånstans mellan 8-10 år gamla.
In i omklädningsrummet efter match stövlar en (i deras ögon) gammal gubbe in och vrålar - "Vet ni vem jag är?" och 20 st sitter gapande som fågelholkar och svarar tysta "näää". "Det är ju jag som är Anders Hedberg, min tids Foppa". Så nog finns det hockeyungdomar som vet vem Anders Hedberg är... :)
Platsen är Svedjeholmen och Orinken, inte fullt för 10 år sedan. I hallen pågår Anders Hedberg Cup - ungarna var nånstans mellan 8-10 år gamla.
In i omklädningsrummet efter match stövlar en (i deras ögon) gammal gubbe in och vrålar - "Vet ni vem jag är?" och 20 st sitter gapande som fågelholkar och svarar tysta "näää". "Det är ju jag som är Anders Hedberg, min tids Foppa". Så nog finns det hockeyungdomar som vet vem Anders Hedberg är... :)
+ 5
Det verkar som man inte förberett sig ett smack på allsvenskt spel. Självbilden är grandios, man tror att alla hockeytalanger automatiskt söker sig till Ö-vik pga lyskraften hos gamla stjärnor. Hur många hockeyspelare i övre tonåren vet ens vem Anders Hedberg är? Svsrtvadet? Inom kort har Foppa ungefär samma status som Tumba.
Se till att tillsätta kompetenta personer som jobbar på sikt, i annat fall är jag rädd att Modo snart är historia