+ 1
Inlägg: 1745383
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Amitiel: Håller med dig. Många skrattade när man tog in Tommy Pettersson från div. 1. Fortfarande en favorit hos mig. Hade rätt inställning...
+ 3
Sv: Silly season
Amitiel: Grannens grabb låter det ju onekligen som. Aldrig sett honom spela, men verkar ha gjort det bra i div 1 under året. Kan säkert bli bra, men anmärkningsvärt att han var nere i div 2 förra året. Kan 3 divisioner på 3 säsonger bli ett för stort steg? Kan vara både fågel som fisk, det positiva är väl att han gjort sin bästa säsong bosatt i Ö-vik och vet precis vad han får i form av det sociala etc
Känns lite som Victor Olofsson light, inte lika bra, men av det jag sett själv och hört från kompisar som spelar i Öviks hockey och folk som följer deras matcher har han riktigt farligt skott.