Inlägg: 1749877
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7814}: jag har tidigare undrat hur denna trupp hittils står sig mot övriga allsvenska lag, samma med en ev kvalmotståndare, men av responsen här på forumet att döma så verkar ingen riktigt kunna bedömma detta. Det jag hoppas på är att junisarna är tillräckligt vassa för att kunna spela 0-0 mot övriga kedjor och sen att Modo får ihop en riktig superfemma som kan matchas mot de sämsta kedjorna i motståndarlagen. Vad tros om en sådan strategi?
Sv: Silly season
{7814}: I senaste intervjun med AJ så säger han att det ska in "top notch" spelare. Man värvar in samtliga på backen och kanske 3 på forwardssidan. Men det kan ju bli någon förlängning också även fast jag inte tror på det.
Hedman – Lindgren
Ny - Ny
Leman - Ny
Sellgren
Karlkvist – Ritchie – Björklund
Jacobsson – Rundqvist – Persson
Ny – Wahlgren – Ny
Stål Lyrenäs – Ny – Ny