Inlägg: 1749885
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: Ville vi det då?
Han fick ju kortis appt chansen i A-Laget i år. Trotts att jag tycker han gjorde det bra säsongen innan.
Vi kan ju inte behålla alla juniorer som blir överårig bara för att...
Än om jag trodde Runesson skulle ligga bra till? Men tydligen inte.
Han fick ju kortis appt chansen i A-Laget i år. Trotts att jag tycker han gjorde det bra säsongen innan.
Vi kan ju inte behålla alla juniorer som blir överårig bara för att...
Än om jag trodde Runesson skulle ligga bra till? Men tydligen inte.
Tragiskt att inte ens kunna behålla honom ju.