Inlägg: 1749937
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Ja det har ni rätt i, omorganisationen och omställningen till allsvenskan är nog mer omfattande än vad man tror, räcker inte "bara" säga upp 11 tjänster, blir ju hatt/stol byten med. Men det var ju skönt att den pusselbiten föll på plats.
Eller att det varit anställningsstopp, damerna hade ju klart med tränare men fick inte anställa pga detta. Samma kan ju ha gällt a-laget under tiden budgetarbetet och varslen behandlades.
Kan ju varit att man haft klart muntligt men inte kunnat skriva avtal pga ovanstående.