Mittnamn: Trist, men bra att Olausson blir kvar iaf.
Inlägg: 1749965
Svarskommentarer
Sv: Silly season
leo: Ja, nu har allt, VD och tränare, men inga spelare.
Var är dom, undrar man??
Det är hög tid att införskaffa det, för snart är dom slut och vi behöver minst 10 st.
Och det ska vara kvalitet som dom säger, men dom spelarna är nog upptagna "by now"
Var är dom, undrar man??
Det är hög tid att införskaffa det, för snart är dom slut och vi behöver minst 10 st.
Och det ska vara kvalitet som dom säger, men dom spelarna är nog upptagna "by now"