+ 6
Inlägg: 1751235
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Du får inte glömma att det var de "positiva" människorna som ville göra sig av med honom och då ses det ju självklart som konstruktiv kritik. När vi andra tycker något är det självklart gnäll och pessimism ;-)
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Han var klappkass i vinter och om SAIK gör rätt eller fel återstår att se. Grabben kan lika gärna vara en ny Fredrik Styrman.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Svårt å gissa vilka som kommer att bli deras topp spelare lång tid framöver !!
+ 3
Men potentialen är tydlig.
En typisk Skellefteåvärvning.
Fatta att folk härinne ville göra sig av med honom i vinter.. Jösses