+ 1
Inlägg: 1751241
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag tycker inte att han var bra offensivt heller men visst överdrev jag när jag skrev "klappkass". Jag är skeptisk.
+ 1
Offensivt var han förmodligen vår bästa back, men defensivt gjorde han plattmatcher emellanåt, stirrade puck och gick bort sig.
Tror dock hans brister går att slipa bort.