Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Och du har helt rätt i att vara skeptisk, Djuse tror jag defensivt sett är en av dom sämsta backar jag sett i MoDo-tröjan, inte speciellt övertygande offensivt heller förutom en och annan uppåkning.