Inlägg: 1754687
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Tarasov: Man är alltid favoriter om man kommer ner från SHL. Sedan kanske man ska vara realist också.
+ 1
Sv: Silly Season
Tarasov: Jag tror modo kommer på 7:e plats, men garderar och säger att det kan bli +/- 6 placeringar beroende på diverse saker ;)
+ 2
Sv: Silly Season
Tarasov: Känns rätt öppet, finns inte så många på förhand man kan säga blir ett topplag
+ 1
Du har väl redan tippat oss i topp tidigare, när du ansåg att vi var favoriter. El finns det en 7-8 favoriter?;)