Inlägg: 1756723
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Biljaletdinov: Ritchie spelade ordentligt skadad i slitet av förra säsongen. Varenda uttalanden jag läst om honom har handlat om hur seriös han är till träning och match. År han skadefri nu håller jag honom som vår klart viktigaste spelare.
+ 2
Nu gäller dock att få ihop bästa möjliga lag för att komma tillbaka. AJ verkar tveksam, minst sagt, till PÅS, och det är jag med. Ser mycket hellre Ledin faktiskt. Frågan är hur motiverad och hungrig Ritchie är? Visst, han har levererat, men vilken nivå kan han komma upp i idag? Tycker att en del av hans uttalanden som C förra säsongen var lite tveksamma. Man får hoppas på det bästa