Inlägg: 1760509
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Japp inte omöjligt. Jag personligen ser hellre andra spelare än Bryggman! Vi måste verkligen få in defensiva backar!! Är inte trygg alls med våra backar... Men vi har förmodligen inte mer pengar alls.
Så då fick han ett bättre erbjudande där helt enkelt. :-)