+ 7
Inlägg: 1761356
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ha ha ha du var före !!!
Håller verkligen med om att över 4000 är bra trots att vi krockar med både V75 och World Cup + lite annat smått gott som händer runt Ö-vik i morgon !
Håller verkligen med om att över 4000 är bra trots att vi krockar med både V75 och World Cup + lite annat smått gott som händer runt Ö-vik i morgon !
+ 1
Ser bättre och bättre ut inför morgondagens premiär:
16/9 19:00: 3890
Nog ska vi över 4000, men klarar vi att slå 4500 vore det grymt och över 5000 är helt fantastiskt hemma mot Pantern.