+ 2
Inlägg: 1761588
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 17/8
Dexter : Tidigare säsonger har man emellanåt spelat riktigt bra och t.o.m matchat storlagen för att ändå tappa alla poäng, gång på gång.
Nu har man ett fungerande målvaktspel samt bra PP/BP vilket gör att man ändå "stulit" 4 poäng på 2 matcher.
Man kämpar och sliter dessutom som svin, vilket är roligt att se.
Tycker det är en helt ok början på serien.
Nu har man ett fungerande målvaktspel samt bra PP/BP vilket gör att man ändå "stulit" 4 poäng på 2 matcher.
Man kämpar och sliter dessutom som svin, vilket är roligt att se.
Tycker det är en helt ok början på serien.
+ 1
Blir det ingen förbättring de närmsta fem matcherna blir jag riktigt orolig. De har trots allt haft en försäsong på sig att spela ihop laget. Kvalitén i de här två matcherna har varit skrämmande. Det såg ju stundtals lika dåligt ut mot Västerås.
Däremot har man ändå fyra poäng.