+ 2
Inlägg: 1761745
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kyle Cumiskey i all ära, Men jag säger bara Connor McDavid.
Vilken jävla lirare. Jag tror Ekman-Larsson och Strålman är lite förkylda idag!
Vilken jävla lirare. Jag tror Ekman-Larsson och Strålman är lite förkylda idag!
Ingen Henke i mål. Får hoppas Markström får göra en bra match!
Förövrigt visade ju Team Europa att detta med hjärta kanske snarare handlar om att vara professionell på det man gör än att ha någon speciell relation.