+ 1
Inlägg: 1762343
Svarskommentarer
Sv: Modo - Tingsryd 22/9
Nucky: Modo är som sagt inget mer än bara ett namn, laget Modo dog i SHL den första april...
Men fortsätter de såhär så behöver man inte åka långt för att se en derbymatch, för de kommer spelas mellan ÖSK- Modo
Men fortsätter de såhär så behöver man inte åka långt för att se en derbymatch, för de kommer spelas mellan ÖSK- Modo
+ 3
Avklädda av fuckin-jävla-Tingsryd HEMMA!
0-3 nu