1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1765172

Sv: Modo - Björklöven 4/10
Sawchuk: jag har alltid gillat Björklöven. hoppas det inte börjar ändras idag..

Svarskommentarer

Sv: Modo - Björklöven 4/10
dempa: kan bara instämma, har på nåt vis alltid hållit på dem o hoppats de går upp, kanske mest för jag som många andra Öviksbor tycker väldigt bra om Umeå som stad. hoppas de spelar bra utan att skada våra spelare alltför mycket , o vice versa. Och bra stämning förstås. men poängen får gärna hamna hos modo...

Sv: Modo - Björklöven 4/10
dempa: Jag tror på Löven ikväll

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB