Inlägg: 1770213
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 20/10
{7225}: Jag tycker att Hanses var ok, men inte att han vann matchen åt Modo på något sätt. Dock kanske han gav försvarsspelet en trygghet man inte haft tidigare.
Jag har inga åsikter om matchen annat än att Hanses imponerade vad jag kunde se. Som jag skrev så såg jag delvis på matchen.