+ 1
Inlägg: 1777934
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen
Rytter: Jo det kan jag i och med att det handlar om min åsikt . Och du får ju ha din .
Finns ju en del äldre spelare både i år och rent "historiskt" som klarat sig undan bänken trots kassa insatser i specifika matcher.
Finns ju en del äldre spelare både i år och rent "historiskt" som klarat sig undan bänken trots kassa insatser i specifika matcher.
Ja men du kan ju inte snacka om historiskt, jag snackar om werner idag och jag tror inte någon annan spelare i modo varit så otroligt blek denna säsong, det var ju inte ett rätt tyvärr.