Inlägg: 1777960
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen
Monno: Det är inte lätt att spela med 8-10 junisar i varje match. Ledningen borde skämmas, hur fan tänker man. Junisarna ska inte vara de ledande spelare i ett HA-lag. Grannens grabb-tänket har gått över styr fullständigt. Snart plockar man väl in grannens grabb från lekis också.
+ 4
För att i nästa veva spela riktigt bra i nån enstaka match. Väldigt frustrerande.
Eidstedt ska helst inte ha puck han inte.