1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507784 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1777960

Sv: Modo - Vita Hästen
Gusse: Det tråkiga är ju sätten vi förlorar på i år. Det är ju väldigt få.snöpligt förluster utan de flesta kommer ju för att vi spelar så jäkla dåligt.
För att i nästa veva spela riktigt bra i nån enstaka match. Väldigt frustrerande.

Eidstedt ska helst inte ha puck han inte.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Vita Hästen
Monno: Det är inte lätt att spela med 8-10 junisar i varje match. Ledningen borde skämmas, hur fan tänker man. Junisarna ska inte vara de ledande spelare i ett HA-lag. Grannens grabb-tänket har gått över styr fullständigt. Snart plockar man väl in grannens grabb från lekis också.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB