Inlägg: 1777965
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen
Monno:
Vi har fått en med oss. Ritola fick en med sig mot Timrå tror jag, var det inte Alexander Larsson som åkte på den i mittzon om jag inte minns fel. Ritola var väldigt låg i den situationen och kommer ihåg att det var märkligt.
Kan ha fel på de inblandade.
Vi har fått en med oss. Ritola fick en med sig mot Timrå tror jag, var det inte Alexander Larsson som åkte på den i mittzon om jag inte minns fel. Ritola var väldigt låg i den situationen och kommer ihåg att det var märkligt.
Kan ha fel på de inblandade.
+ 3
Har för mig vi åkt på liknande utvisning för något år sedan.