Inlägg: 1778480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo40: nä dom spelar bra i typ 1 period per match, ingen jämnhet överhuvudtaget! När ska det hända nått?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo40: Jag tror mer att det handlar om vad tränarna kan få ut av laget än hur bra tränade de är. Har Vita Hästen bättre spelare än Modo? Eller har Oskarshamn det eller Pantern eller Västervik för att ta några exempel. Jag är tveksam.
+ 2
Detta är den största lekskola vi sett på länge, Andreas Johansson..vilket skämt..Svartvadet likaså....
Fast dom är väl dom enda som sitter säkert, spelare kommer och går hela tiden
Tror dom att nya spelare ska göra succe i första matchen ?
Tror dock att dom som vanligt kommer att lyckas i andra klubbar..
Dom är helt enkelt för dåligt tränade, kanske är mer fest än träning
Det lag som har bästa fysiken vinner allsvenskan. för det är dålig kvalitee på den
Dock får vi vara glada att alla Timråbor njuter av Modos totala kollaps
Tråkigt med en klubb som fostrat så många talanger, och gett oss så många timmar av njutbar hockey...nu är allt borta...fy fan va tråkigt....