Modo40: Det är inte så bra att driva grabben för hårt även om han är en stor talang. Tror ändå att det inte är så dumt att han får spela med j-18 några gånger under säsongen, tanken i början av säsongen var väl att han skulle spela med j-20, tror jag.
Inlägg: 1779415
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: Jag håller med
hoppas att dom inte driver han för hårt
MoDo behöver han i ett antal år, vi får hoppas han blir kvar nåt år och blommar ut till den hockeyspelare han kan bli om man gör rätt med hans matchning
hoppas att dom inte driver han för hårt
MoDo behöver han i ett antal år, vi får hoppas han blir kvar nåt år och blommar ut till den hockeyspelare han kan bli om man gör rätt med hans matchning
+ 1