Gavelo: aj fick mer respekt av mig ialf efter jag läst artikeln. Det verkar som modo inte satsar att gå upp första året:( då man har 6miljoner extra ska man väll passa på å satsa på å gå upp direkt tyck ja
Inlägg: 1780081
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KingCobra:
Fast nu är ju dom där 6 miljonerna i fallskärm aldrig tänkt till spelarbudgetar, utan det är för att täcka upp kostnader som kommer av att säga upp folk och ska användas som hjälpmedel i omställningen till dom förändrade inkomsterna som det kommer bli.
Fast nu är ju dom där 6 miljonerna i fallskärm aldrig tänkt till spelarbudgetar, utan det är för att täcka upp kostnader som kommer av att säga upp folk och ska användas som hjälpmedel i omställningen till dom förändrade inkomsterna som det kommer bli.
+ 2