+ 1
Inlägg: 1780153
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 2016-11-29
Vi fortsätter bra. 10 riktigt bra minuter, ser ut som man jobbat med spelet i egenzon samt hur vi ska spela oss ur den.
Men samtidigt är det bara 0-0 och en snabb kontring från BIK så är vi mentalt i botten igen.
Men samtidigt är det bara 0-0 och en snabb kontring från BIK så är vi mentalt i botten igen.
+ 2
Mycket bra start än så länge, inget fjant i egen zon utan snabbt och enkelt ut ur den och vi har skapat bra lägen.
Tyvärr är man ju livrädd för att vi är så jävla ojämna.