+ 1
Inlägg: 1780302
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 2016-11-29
Jag kan bara konstatera att man just nu är Allsvenskans formsvagaste lag och att man oftast får dyngstryk. och att i princip alla spelare presterar under sin förmåga av någon anledning.
+ 2
Att påstå att man bara kan spela bra om man leder är ju bara ett sätt för dig att vrida det till att du får rätt. Givetvis har man inte spelat perfekt om man ligger under med ett mål. Men man kan ändå haft ett bra spel.
Och ingen har väl påstått att det är bra att man spelar bra bara första 10?