Monno: Visst var det han från Skåne som åkte dit för rattfylla?
Inlägg: 1780436
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 2016-11-29
{7225}: Nope. Det var ju inte för att han var från Skåne som allehanda skrev om det. =)
(Iofs kanske du inte läst det, utböling som du är)
Edit: Eller ska jag vara helt ärlig så vet ja inte säkert. Men enligt allehanda var det Öviks Öhman iaf. Men det kan ju vara att dom har fel.
(Iofs kanske du inte läst det, utböling som du är)
Edit: Eller ska jag vara helt ärlig så vet ja inte säkert. Men enligt allehanda var det Öviks Öhman iaf. Men det kan ju vara att dom har fel.