+ 1
Inlägg: 1780894
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: och nu svartvadet uppsagd, nu händer det saker. Synd men han har verkligen inte lyckats.
Framförallt att man verkar sitka på mer ödmjukhet gentemot andra klubbar i övik. Sen får vi väl se om det efterlevs.
Sen är det mycket ord där men i sammanställningen tycker jag det är lite som säger hur vi ska få ordning på A-laget så att man kan gå upp inom 2år... det känns mer som en rapport för 10års period det där.