+ 2
Inlägg: 1782724
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe:
Vilket faktiskt varit fallet det två senaste matcherna, för tidigt att ropa än. Känslan är iaf att Modo hittat nåt de två senaste
Vilket faktiskt varit fallet det två senaste matcherna, för tidigt att ropa än. Känslan är iaf att Modo hittat nåt de två senaste
+ 1
Jag tycker att vi i många år (4-5 i alla fall) har haft en spelide med hög press. Det har inte varit lyckat. Vi har gått bort oss frekvent, med resultatet att vi lämnar soprent framför mål, 2 mot 1 med mera.
Tycker det är dags för föreningen att fundera på om det här är vägen att gå. Rent krasst har MoDo alltid varit bäst när vi spelat betydligt mer "tjeckiskt". Dags att "ta hem" försvarspelet säger jag.