Inlägg: 1782734
Svarskommentarer
Sv: Silly season
NuMo:
Nu skall man hålla i åtanke att det är väldigt lätt att vara sarkastisk/plocka billiga poänger när man ser visioner i efterhand. Frölundas var ändå rolig... 5 framåt och 5 med bakåt typ....;)
Nu skall man hålla i åtanke att det är väldigt lätt att vara sarkastisk/plocka billiga poänger när man ser visioner i efterhand. Frölundas var ändå rolig... 5 framåt och 5 med bakåt typ....;)
+ 1
Torpedhockey, schakalhockey, Blixthockey (Vilken fantastisk idé) "Traditionell 2-2-1, men offensivare-hockey" osv.
"Defensiv 1-3-1 kassaskåpshockey åsså tjuvsmällar på Loob-systemet" verkar vara passé. Det som gjorde Falk och Boork berömda.